Dažniausiai užduodami klausimai

Jeigu turite klausimų ar norite pasikonsultuoti – kreipkitės. Atsakysime kaip įmanoma greičiau.

1. Perkant hik.lt elektroninėje parduotuvėje;

2. Susiekiant su mumis tiesiogiai el. paštu: info@hik.lt ar telefonu: +370 683 12285;

Galima, termovizoriaus pristatymas vidutiniškai gali užtrukti iki 14 d.d.

Termovizorių galite pirkti išsimokėtinai. Išsirinkite norimą termovizorių ir parašykite mums ,o mes pateiksime geriausią pasiūlymą Jums. Dėl Išsamesnės informacijos apie Mokilizingu paslaugas ir jų įkainius teiraukitės el.paštu: info@hik.lt

Visiems prietaisams ir baterijoms yra suteikiama 3 metų gamintojo garantija.

Dėl prietaiso garantijos kreipkitės el. paštu: info@hik.lt

1. Į namus pristatytos prekės kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad įpakavimas turi pažeidimų“, apie tai iškart praneškite prekes atvežusiam kurjeriui;
2. Kartu su kurjeriu užpildykite siuntos pažeidimų/patikrinimo aktą;
3. Patikrinkite siuntos viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus papildomai užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos sklandesnei prekių grąžinimo procedūrai. Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia;
4. Jei priimate prekes ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad prekės pristatytos tvarkingai.
6. Jei prekes atsiėmėte siuntų terminale įpakavimo ir prietaiso pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos sklandesnei grąžinimo procedūrai.
7. Susisiekite su mumis el.paštu: info@hik.lt

Užsakymų priėmimas vykdymui perkant internetinėje parduotuvėje www.hik.lt: 0-24 val. (visą parą), visomis savaitės dienomis.
Į Jūsų klausimus atsakysime:
• El. paštu: info@hik.lt
• Darbo dienomis telefonu +370 683 12285 , I-V nuo 9:00 iki 18.00 val.